Bekijk en deel hier foto's van de 2023+ Toyota GR Corolla in Supersonic Red.
2023 Toyota GR Corolla Kleuropties
2023 Toyota GR Corolla Kleuropties
Nog niet (nog steeds op zoek naar een ruil als iemand in de PNW zin heeft, schaamteloze plug), maar ik heb er wel in gereden. Veel van wat @Dan zei is waar, en ik reed erin direct nadat ik in de 22 WRX van mijn vriend had gereden en daarvoor in zijn STI.Heb je de jouwe al gekregen!?
Ik denk dat veel van de hype gebaseerd is op de veronderstelling dat dit een betrouwbare STI zal zijn. Om welke reden dan ook, heeft Subaru de afgelopen tien jaar echt de kwaliteit laten verslechteren. Geef sociale media, reddit, wat dan ook de schuld, maar er zijn veel anekdotes over motoren die gewoon ontploffen in die auto's en mensen zijn zich daar zeer van bewust. Combineer dat met de rommelig uitziende '22 WRX en de dood van de STI. Voila, de hype-machine staat op volle toeren.Nog niet (nog steeds op zoek naar een ruil als iemand in de PNW zin heeft, schaamteloze plug), maar ik heb er wel in gereden. Veel van wat @Dan zei is waar, en ik reed erin direct nadat ik in de 22 WRX van mijn vriend had gereden en daarvoor in zijn STI.
Het is leuk/goed, maar zoals ik al zei, het is geen game changer zoals mensen het lieten lijken.
Het is leuk, maar ik denk dat als je een die-hard Subie-man bent en je perfecte STI ervoor verkoopt, je op die hype-high rijdt.Ik denk dat veel van de hype gebaseerd is op de veronderstelling dat dit een betrouwbare STI zal zijn. Om welke reden dan ook, Subaru heeft de afgelopen tien jaar echt de kwaliteit laten verslechteren. Geef sociale media, reddit, wat dan ook de schuld, maar er zijn veel anekdotes over motoren die gewoon op die auto's knallen en mensen zijn zich daar zeer van bewust. Combineer dat met de rommelig uitziende '22 WRX en de dood van de STI. Voila, de hype-machine draait op volle toeren.
Ik denk dat de GRC een erg goede auto zal zijn. De GR 86 en de GR Supra zijn dat al. De Corolla HB is best geweldig voor wat het is. Ik denk dat ze een paar interessante dingen hebben gedaan met de styling en lijken te zweten op gewichtsvermindering, goede mechaniek en andere dingen die liefhebbers laten weten dat dit niet zomaar een halfslachtige poging was. Het zal uiteindelijk nog steeds geen waanzinnig snelle auto zijn die gigantische killer rondetijden neerzet. Ik denk dat het verdomd charmant zal zijn om te bezitten.
Zelfs toen ik mijn Corolla HB vorig voorjaar verkocht, was het een beetje moeilijk om hem te laten gaan. De auto deed alles wat ik ervan vroeg zonder een enkele klacht.
Dit is een beetje waar ik in de groep terechtkom. Ik ben geen die-hard subie-man, maar heb wel mijn deel gehad. Ik heb mijn sti verkocht omdat het op dat moment logisch was (uitcashen nadat ik de auto 1 1/2 jaar had en alle kosten dekken). Het feit dat alle mensen die hierin rijden zeggen dat het gelijk is aan de sti, maakt me blij.Het is leuk, maar ik denk dat als je een die-hard Subie-man bent en je perfecte STI ervoor verkoopt, je op die hype rijdt.
Ja, dat is begrijpelijk. Dit is meer een sneer naar mensen die een 20-21 STI ervoor verkopen.Dit is ongeveer waar ik in de groep terechtkom. Ik ben geen die-hard subie-man, maar heb er wel een paar gehad. Heb mijn sti verkocht omdat het toen logisch was (uitcashen nadat ik de auto 1 1/2 jaar had en alle kosten dekte). Het feit dat alle mensen die hierin rijden zeggen dat het gelijk staat aan de sti, maakt me blij.
Mijn wagenpark bestaat nu voornamelijk uit Toyota. Ik heb alleen minder hoofdpijn en een betere betrouwbaarheid ervaren met de overstap van andere fabrikanten.
Bevestigd, de pagina is van de Fitzgerald-website verdwenen. Iemand heeft er echt $50k plus belastingen voor betaald, mijn godHelaas denk ik dat hij daarin zei dat het vanmorgen is verkocht lol
Nog een reden voor uw dealer om precies hetzelfde te doen voor elke GRC-toewijzing die ze krijgen. Ik zou een anonieme negatieve recensie op Google achterlaten en de situatie in detail uitleggen. Houd uw aanbetaling daar, maar de manier waarop die dealer de dingen aanpakt, ik zou geen "nieuwe" GRC van hen verwachten tot volgend jaar. ZuigtBevestigd, de pagina is van de Fitzgerald-website verdwenen. Iemand heeft er echt $50k plus belastingen voor betaald, mijn god
Ik heb een openbare Google-recensie geplaatst. Op dit moment maakt het me niet uit of ze me op de zwarte lijst zetten. Ik beschuldig ze van hun BSGewoon meer reden voor uw dealer om precies hetzelfde te doen voor elke GRC-toewijzing die ze krijgen. Ik zou een anonieme negatieve recensie op Google achterlaten en de situatie in detail uitleggen. Houd uw aanbetaling daar, maar de manier waarop die dealer de dingen aanpakt, ik zou niet verwachten dat er volgend jaar een "nieuwe" GRC van hen komt. Zuigt
ik bekijk je video nog steeds, maar heb je je markup genoemd?Eerste keer poster, lange tijd lurker. Graag deel ik een paar foto's van de eerste fotoshoot van mijn recente pickup! View attachment 5161 View attachment 5162 View attachment 5164 View attachment 5166
View attachment 5165
View attachment 5167
View attachment 5163
Dit^ik ben je video nog steeds aan het bekijken, maar heb je je opmaak genoemd?
5k adm + garantie, maar ze hebben mijn inruil hoger gewaardeerd dan ze zouden moeten doen, namelijk 23k, dus ik voelde me iets comfortabeler bij het betalen van de markupik ben je video nog steeds aan het bekijken, maar heb je je markup genoemd?
Voor degenen onder jullie die mijn reis volgen om er een te bemachtigen, ik heb net de general sales manager van Fitzgerald gesproken, die me belde vanwege mijn Google review. Hij vertelde me dat de auto om de een of andere reden aan niemand was toegewezen, dus iedereen had een kans om hem te krijgen. Iemand (geen dealer manager of GM) zou hem daadwerkelijk hebben gekocht en bijna onmiddellijk hebben teruggebracht.Ik vraag iedereen die deze post ziet, ga alsjeblieft naar de Google Reviews pagina van Fitzgerald Toyota of Gaithersburg en geef mijn review een duim omhoog. Je weet in één oogopslag welke mijn post is.
Bedankt allemaal 🤝
Ja, ik nam hun verhaaltje met een korreltje zout. Ze hadden waarschijnlijk niet verwacht dat we zouden communiceren.Succes, man! Blij dat het werkte. Ik denk dat ze liegen om hun gezicht te redden, hoor; ze vertelden me dat het de GSM was die het kocht toen ik er persoonlijk was.
View attachment 5196
Ik sta vlak achter je in de rij, maar ik ben niet meer van plan de auto te kopen. Laat me weten of je je gratis NASA HPDE in Summit Point doet, ik zou dat ding graag in actie zien!
Dat is klote en het spijt me te horen dat je bent genaaid. Je moet onthouden dat het bezitten van een autodealer in feite een licentie is om te stelen, legaal. Het is net als aannemers hier in mijn staat. Je belt een aannemer om een deur, een dakgoot, een kapot raam, een badkamer te verbouwen, wat dan ook. Er zijn geen wetten die hen verbieden je op te lichten. Ze kunnen vragen wat ze willen en het "marktomstandigheden" noemen. Er zijn gewoon geen consumentenbeschermingswetten en alleen iemand die echt rijk is en zijn eigen advocaat of een advocaat op de loonlijst heeft, zou er iets aan kunnen doen. Maar dat kost geld, dus de staats-BBB, of een Google-achtige review (of Angie's list) is hun enige toevluchtsoord, omdat wij gewone mensen geen onbeperkte scrilla hebben.Voor degenen onder jullie die mijn reis volgen om er een te bemachtigen, ik ben net klaar met de general sales manager bij Fitzgerald die me belde vanwege mijn Google review. Hij vertelde me dat de auto om de een of andere reden aan niemand was toegewezen, dus iedereen had een kans om hem te krijgen. Iemand (geen dealer manager of GM) zou hem daadwerkelijk hebben gekocht en bijna onmiddellijk hebben teruggebracht.
Ik weet niet zeker of ik daar echt van overtuigd ben, maar wat nog belangrijker is, hij zei dat de volgende die ze krijgen zeker van mij is en dat ze de overeenkomst zullen nakomen. Ik denk dat we zullen zien wat er gebeurt, ik zal mijn updates blijven plaatsen zodra ik ze heb. Voorlopig denk ik dat ik de eerste zendingen zal missen.
Voor degenen onder jullie die mijn Google review leuk vonden, heel erg bedankt. Ik denk dat het feit dat meerdere mensen erop reageerden, hen echt heeft laten zien dat mensen hen en hun manier van zaken doen in de gaten houden.
Eerlijk gezegd, deze hele situatie is gewoon een sh*tshow en ik kan niet zeggen dat ik verrast ben dat dit allemaal gebeurt.Dat is klote en het spijt me te horen dat je bent genaaid. Je moet onthouden dat het bezitten van een autodealer in feite een licentie is om legaal te stelen. Het is net als aannemers hier in mijn staat. Je belt een aannemer om een deur, een dakgoot, een kapot raam te repareren, een badkamer te verbouwen, wat dan ook. Er zijn geen wetten die hen verbieden je op te lichten. Ze kunnen vragen wat ze willen en het "marktomstandigheden" noemen. Er zijn gewoon geen consumentenbeschermingswetten en alleen iemand die echt rijk is en een eigen advocaat of een advocaat op de loonlijst heeft, zou er iets aan kunnen doen. Maar dat kost geld, dus de staats-BBB, of een Google-achtige beoordeling (of Angie's list) is hun enige toevluchtsoord, omdat wij gewone mensen geen onbeperkte scrilla hebben.
Ik ben blij te horen dat je er niet om huilt en speelgoed uit de wieg gooit. Zo ben je een volwassene. Kijk naar de positieve punten. De volgende keer word je niet meer genaaid. Ze hebben hun zetten gedaan, jij hebt je tegenzetten gedaan, en vanaf nu zou je rechtuit moeten vliegen. Je moet gewoon nog even wachten. Dat is een veel betere situatie dan bij velen, ook al is het klote dat je er doorheen moest.
Deze shit gaat het hele eerste jaar door en het is het ergst in het begin. Het zal beter worden, en veel beter voor de patiënt. Hoe meer geduld, hoe gemakkelijker dit allemaal zal worden.
Mijn dealer, waar ik begin maart een aanbetaling heb gedaan en ik nummer 2 op de lijst ben, met tijdstempel en ontvangstbewijs, heeft zijn eerste binnen. Ze belden nummer 1 erover, die persoon weigerde, maar ze belden mij echter niet, toen kocht de eigenaar de auto. Tegelijkertijd beweren 2 andere mensen nummer 1 te zijn bij deze dealer. En de dealer was er stellig op dat zijn personeel, of het nu verkoop, service, verkoopmanager, internetmanager, wie dan ook, in de rij moet staan zoals iedereen en dat ze klanten op een lijst niet kunnen overnemen om X te krijgen. Nou, ik kwam er net achter dat dat niet geldt voor de eigenaar van de dealer. Ik geef er eigenlijk geen fuck om dat die kern is verkocht, helemaal niet. Het kan me ook niet schelen dat ik niet ben gebeld. Ik heb wel een probleem met 2 mensen die beweren nummer 1 te zijn en "ik krijg de volgende kern die ze krijgen" als ik de tijdstempels van de aanbetalingen ken. Het is wat het is. Ik weiger me druk te maken over een aankoop van 42-48k OTD. Over een jaar zal deze shit met 50% afnemen. Hoe meer er worden geleverd, hoe meer hype en shit verdwijnt. "Eerste" betekent geen fuck. Neil Armstrong was de eerste. En de man of vrouw die als eerste op Mars landt, zal de eerste zijn. Eerste in je buurt die een consumentenproduct koopt, doet er geen fuck toe. Het zijn je kleine 15 minuten roem als je rondrijdt en het is voorbij als er meer op de weg zijn. Verbazingwekkend dat mensen zullen vechten en duizenden betalen voor niets voor dat voorrecht en het betekent niets, absoluut niets aan het einde van de dag, week, maand of jaar. Over 2 of 3 jaar wat gaan ze dan zeggen. "Weet je nog, 3 jaar geleden was ik de eerste hier die er een had!" Netjes man, misschien schrijft de persoon die het 2 jaar later koopt een cheque voor het geheel, betaald, terwijl je nog steeds betalingen doet voor nog eens vier jaar op je lening van 84 maanden.
Geweldige foto's! Ik ben misschien wel oké met een rode als dat mijn toewijzing isEerste keer poster, al lange tijd een lurker. Ik ben blij om wat foto's te delen van de eerste fotoshoot van mijn recente ophaal!
View attachment 5161 View attachment 5162 View attachment 5164 View attachment 5166
View attachment 5165
View attachment 5167
View attachment 5163