Toyota GR Corolla Forum - Ownership Discussion banner
101 - 120 of 299 Posts
Oh Kijk, het is degene die van mij zou moeten zijn, maar de dealer kwam terug op zijn woord en verkoopt hem als een 'gebruikte' auto met 20 mijl op de teller
Dezelfde dealer? Want ik ben er vrij zeker van dat deze man de zijne kocht voordat ik die post van jou zag.

Dezelfde dealer? Want ik ben er vrij zeker van dat deze man de zijne kocht voordat ik die post van jou zag.
Het lijkt erop. Dit is de dealer waar ik sinds februari een schriftelijke bestelling van heb. Ze belden me vandaag en zeiden dat hij beschikbaar is voor $49.999 als een gebruikte auto met 20 mijl. Onze overeenkomst is nog steeds geldig, maar niet voor deze, dus ik wacht wel.

Het lijkt erop. Dit is de dealer van wie ik sinds februari een schriftelijke bestelling heb. Ze belden me vandaag en zeiden dat hij beschikbaar was voor $49.999 als een gebruikte auto met 20 mijl. Onze overeenkomst is nog steeds geldig, maar niet voor deze, dus ik denk dat ik wel wacht
Deze is gekocht bij Jerry's Toyota als dat helpt lol

Nee, @sugarfish heeft gelijk. Mijn foto's zijn van wat zijn auto had moeten zijn bij Fitzgerald.

Jerry's is rotzooi. Ze ruilen OEM-wielen en -banden om voor Chinese shit van de onderste plank op gloednieuwe gewone Corollas.

Nee, @sugarfish heeft gelijk. Mijn foto's zijn van wat zijn auto had moeten zijn bij Fitzgerald.

Jerry's is rotzooi. Ze ruilen OEM-wielen en -banden in voor Chinese shit van de onderste plank op gloednieuwe gewone Corollas.
Kortom, alle dealers in de DC-regio zijn schorem. Priority in Springfield heeft de hunne voor $15k meer vermeld, wat nog erger is. Mijn enige hoop is nu dat Fitzgerald mijn overeenkomst zal nakomen voor alle volgende exemplaren die ze krijgen.

Kortom, alle dealers in de DC-regio zijn schorem. Priority in Springfield heeft de hunne voor $15k meer vermeld, wat nog erger is. Mijn enige hoop is nu dat Fitzgerald mijn overeenkomst zal nakomen voor alle volgende die ze krijgen.
Mijn verkoper (die waarschijnlijk ook jouw verkoper is) vertelde me dat dit voorlopig het plan is voor de volgende die worden toegewezen, maar de directie kan van gedachten veranderen en ons allemaal benadelen. Ik ben op dit punt de hype voorbij. Ik zou liever een andere Supra hebben, maar ik wil niet meer met Toyota-dealers te maken hebben. Zal waarschijnlijk de volgende keer voor Duits gaan.

Mijn verkoper (die waarschijnlijk ook jouw verkoper is) vertelde me dat dit voorlopig het plan is voor de volgende toegewezen exemplaren, maar de directie kan van gedachten veranderen en ons allemaal benadelen. Ik ben op dit moment klaar met de hype. Ik zou liever een andere Supra hebben, maar ik wil niet meer met Toyota-dealers te maken hebben. Ga waarschijnlijk de volgende keer voor een Duitse auto.
Ik ben ook klaar met de hype. Objectief gezien denk ik echter dat het nog steeds een goede auto is die niet zo snel in waarde zal dalen als andere auto's, dus ik zou er nog steeds een kopen als ik de kans kreeg.

Hoe dan ook, aangezien je hem hebt getest, hoe was het? Ik weet niet zeker of je het ergens anders hebt gepost, maar ik ben benieuwd naar je indrukken.

Om dit vooraf te laten gaan: ik heb er niet erg hard mee gereden omdat ik de inloop procedure wilde volgen voor degene die hem zou kopen (blijkbaar is hij vanochtend verkocht). Kortom, het voelde als de STI van mijn maat, maar dan met lichtere inputs en, eerlijk gezegd, het voelde meer als een zuinige auto wat betreft ergonomie. Het is uiteindelijk een Corolla, ik weet niet zeker waarom ik iets anders verwachtte LOL. Het klonk wel heel uniek, maar bromde behoorlijk bij lage toeren. Het vermogen leek toereikend te zijn van mijn gedeeltelijke gasstoten tot 4.000 tpm. De besturing was gevoelloos maar adequaat gewogen. De koppelingsweg voelde voor mij abnormaal lang aan, en de daadwerkelijke schakelactie voelde als een kruising tussen een GR86 en een gewone 6MT Corolla. Niet bijzonder indrukwekkend in dat opzicht, hoewel het gemakkelijker was om soepel te rijden dan mijn GR86 dankzij de betere gasrespons. Ik weet zeker dat het voor de meeste mensen prima zou zijn, maar mijn vorige Miata's hebben andere handgeschakelde auto's voor mij echt verpest.

Om dit vooraf te laten gaan, ik heb er niet erg hard mee gereden omdat ik de inrijprocedure wilde volgen voor degene die hem zou kopen (blijkbaar is hij vanochtend verkocht). Kortom, het voelde als de STI van mijn vriend, maar dan met lichtere inputs en, eerlijk gezegd, het voelde meer als een zuinige auto wat betreft ergonomie. Het is uiteindelijk een Corolla, ik weet niet zeker waarom ik iets anders had verwacht LOL. Het klonk wel heel uniek, maar dreunde behoorlijk bij lage toeren. Het vermogen leek toereikend van mijn gedeeltelijke gashendel tot 4k RPM. De besturing was gevoelloos maar correct gewogen. De koppelingsslag voelde voor mij echter abnormaal lang aan, en de daadwerkelijke schakelactie voelde als een kruising tussen een GR86 en een gewone 6MT Corolla. Niet bijzonder indrukwekkend in dat opzicht, hoewel het gemakkelijker was om soepel te rijden dan mijn GR86 dankzij de betere gasrespons. Ik weet zeker dat het voor de meeste mensen prima zou zijn, maar mijn vorige Miata's hebben andere handgeschakelde versnellingsbakken echt voor mij verpest.
Bedankt voor de inzichten. Ik heb al eerder met een 6MT Corolla gereden en tot op de dag van vandaag is die shifter de meest slap aanvoelende handgeschakelde versnellingsbak die ik ooit in mijn leven heb gevoeld. Super comfortabel en gemakkelijk te besturen, maar de besturing is ook gevoelloos.

Ook hulde aan jou dat je hem niet in het rood hebt getrokken, wetende dat je verdomd goed wist dat je geen $10k markup zou betalen 🤣🤣

Ik hoop dat hij niet zo snel is verkocht, als de dealer denkt dat hij ermee weg kan komen om $10k meer te vragen, zullen ze dat blijven doen.

Bedankt voor het inzicht. Ik heb wel eens in een 6MT Corolla gereden en tot op de dag van vandaag is die shifter de meest slap aanvoelende handgeschakelde versnellingsbak die ik ooit in mijn leven heb gevoeld. Super comfortabel en gemakkelijk om in te rijden, maar de besturing is ook gevoelloos.

Ook hulde voor jou dat je hem niet in het rood hebt getrokken, wetende dat je geen $10k markup ging betalen 🤣🤣

Ik hoop dat hij niet zo snel verkocht is, als de dealer denkt dat ze weg kunnen komen met $10k extra, zullen ze dat blijven doen.
Helaas denk ik dat hij daarin zei dat hij vanmorgen verkocht is lol

Om dit vooraf te laten gaan, ik heb er niet erg hard mee gereden omdat ik de inloop procedure wilde volgen voor degene die hem kocht (blijkbaar is hij vanochtend verkocht). Kortom, het voelde als de STI van mijn vriend, maar dan met lichtere input en, eerlijk gezegd, het voelde meer als een zuinige auto wat betreft ergonomie. Het is uiteindelijk een Corolla, ik weet niet zeker waarom ik iets anders verwachtte LOL. Het klonk wel heel uniek, maar bromde behoorlijk bij lage toeren. Het vermogen leek toereikend van mijn gedeeltelijke gashendel tot 4.000 RPM. De besturing was gevoelloos maar correct gewogen. De koppelingsweg voelde voor mij echter abnormaal lang aan, en de daadwerkelijke schakelactie voelde als een kruising tussen een GR86 en een normale 6MT Corolla. Niet bijzonder indrukwekkend in dat opzicht, hoewel het gemakkelijker was om soepel te rijden dan mijn GR86 dankzij de betere gasrespons. Ik weet zeker dat het voor de meeste mensen prima zou zijn, maar mijn vorige Miata's hebben andere handgeschakelde auto's voor mij echt verpest.
Ja, het rijdt eerlijk gezegd erg vergelijkbaar.

101 - 120 of 299 Posts