Bekijk en deel hier foto's van de 2023+ Toyota GR Corolla in Supersonic Red.
2023 Toyota GR Corolla Kleuropties
2023 Toyota GR Corolla Kleuropties
Toyota bood de 2021 Corolla Hatchback Special Edition aan in Supersonic Red, wat van een Supersonic Red GR Core een echte sleeper zou kunnen maken als mensen aannemen dat het er gewoon een van is.Ik denk dat als je de Circuit Edition niet gaat nemen, dit de kleur is die je moet kiezen. Hij springt net iets meer in het oog dan wit of zwart en ik kan me vergissen, maar op basis van wat gegoogel lijkt het me niet dat Toyota zomaar iets in Supersonic Red aanbiedt. Het lijkt gereserveerd te zijn voor duurdere modellen. Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op de CE, maar ik vraag me af hoe goed het koolstofvezel dak en de glanzend zwarte onderdelen zullen verouderen, vooral als je van plan bent er veel mee te rijden of in een drukke omgeving woont zoals ik.
Dat ziet er geweldig uit!! Heavy Medal of Rood??Hier is mijn weergave van een Supersonic Red Circuit Edition.
View attachment 1274
Oh, het rood ziet er buiten zoveel mooier uit. De foto's binnenshuis, in de perskamer, doen het GEEN recht. Eerlijk gezegd, het grijs ziet er buiten persoonlijk slechter uit. Het is een beetje saai. Het rood is POPPINDe GR Corolla in Supersonic Red ziet er nog beter uit op deze echte foto's.
View attachment 1345
View attachment 1346
View attachment 1347
View attachment 1348
View attachment 1349
View attachment 1350
View attachment 1351
View attachment 1352
Het is een vrij gangbare kleur op de huidige generatie Camry. Ze zijn begonnen met dat zeer donkere rood voor deze generatie, maar vanaf 2020 of zo heb ik meer supersonisch rood gezien dan het flame red pearl. Ik verwacht dat het een beetje lijkt op Barcelona Red, waar het erg helder is in de zon en donkerdere tinten aanneemt als het bewolkt is.Ik ben absoluut dol op felrode auto's, maar het marketingmateriaal tot nu toe heeft de supersonische kleur een beetje donker gemaakt naar mijn smaak. Ik kan niet wachten om er een in het echt te zien, maar de foto's die je hebt geplaatst, hebben me het vertrouwen gegeven dat het er mooi uit zal zien.
Ik ben er vrij zeker van dat het een 3-traps metallic/parelverf is, vergelijkbaar met Mazda's Soul Red Metallic/Soul Red Crystal.Het is moeilijk te zeggen, maar is het rood metallic? Ik wou ook dat ze zouden laten zien hoe het eruit ziet met het carbon dak.
Het lijkt erop dat je gelijk hebt. Ik heb een 2021 Avalon hybride in Supersonic Red gevonden. Het is geen zware flake, maar je kunt het zeker zien. De kleur die wordt getoond in de officiële GRC-media-afbeeldingen ziet er in het echt totaal anders uit.Ik ben er voor 99% zeker van dat supersonisch rood een metallic kleur is.
Als hij zegt dat het in de zon knalt en schittert, betekent dit dat het een metallic lak is.
Heb je de Camry gezien in de rode "Scarlet Flare" kleur die in Nieuw-Zeeland wordt verkocht? Ik geloof dat het dezelfde kleur is als de GRC supersonisch rood, aangezien de verfcode 3U5 overeenkomt. Persoonlijk ben ik geen fan. Ik denk dat ik voor wit ga als ik een GRC koop.Die kleur knalt helemaal, stel je nu de Circuit Edition in die kleur voor.
Momenteel heb ik zilver op mijn Subaru, maar afhankelijk van het ontwerp en de coating laten ze al het remstof zien en het is een totale nachtmerrie om ze schoon te houden.Eindelijk een paar fatsoenlijke foto's van de rode. Het heeft echt niet-zwarte wielen nodig. Een helder zilveren wiel zou er geweldig uitzien op dat rood.
Zeker, maar zilver is tegenwoordig grotendeels uit de mode. Een Gunmetal/Bronze kleur zou werken. Het punt is, heb je hier de prijs van Enkei-wielen gezien, laat staan Factory Enkei-wielen, dus het is geweldig als je toevallig houdt van wat er al op de auto zit.Ik heb het gevoel dat een even rijk gunmetal mooi zou passen.
Geweldig! Ik wacht al op foto's van de Supersonic Red Circuit Edition. Ik heb onlangs besloten om voor een Circuit Edition te gaan in plaats van een Core en wil openstaan voor elke kleur. Ik zou nu helemaal geen probleem hebben met een rode CE.Eerste Supersonic Red Circuit Edition! Toont ook de grotere achterspoiler! Is dit een bevestiging dat de grotere pre-productie spoiler inderdaad uitgebracht zal worden??
View attachment 3459
Ik zou absoluut voor een supersonisch rood gaan. Ik ben normaal gesproken geen fan van rood, maar na het zien van het rood op een Camry en extra grc-foto's. Ik vind het geweldigHet lijkt erop dat supersonisch rood lijkt op het rood van Mazda, maar met een meer oranje tint.
Heb ik het goed?
Hoeveel van jullie zullen supersonisch rood overwegen?