Toyota GR Corolla Forum - Ownership Discussion banner
261 - 280 of 961 Posts
Discussion starter · #261 ·
Als het er in het echt net zo goed uitziet als op de foto's, moet ik misschien een paar onderdelen bestellen.
4 maanden wachten op de onderdelen, vertelde Evasive me.

Vertaal de prijzen en Evasive die er de pis uit haalt.
Ik ga naar SEMA, dus ik zal een idee hebben van hoe het er in het echt uitziet.

Kijk misschien bij andere dealers voor een betere prijs.

Discussion starter · #264 ·
Daar wacht ik op, maar ik neem aan dat de Yaris ons een hint geeft over wat we van hen kunnen verwachten
Wat naar mijn mening veelbelovend is. Ik heb het gevoel dat we misschien pas in 2025 iets van Varis zullen zien.

Seibon CF lip kit op @DRVNxGRC SEMA build. Ziet er goed uit!
Is het uit één stuk? Dat lijkt meer op een volledige splitter dan alleen een voorlip. Of is het alleen het stuk boven de splitter, in dat geval denk ik nog steeds dat het meer om de zijkant moet komen

Discussion starter · #269 ·
Eerste bericht is bijgewerkt met Seibon Carbon informatie. Ik zit aan de limiet van 10 afbeeldingen voor het bericht, dus als er nieuwe kits beschikbaar komen, zal ik kits verwijderen die niet gepland zijn voor de verkoop.

Masahiro Sasaki brengt een tijdschrift uit waarin zijn Grow-onderdelen GR86 en GR Corolla worden gevierd/getoond en heeft nog niets uitgebracht. Lmao
Ja, ik zag het vanochtend op de GROW IG-story.
Ik heb mijn broer die in Tokio woont benaderd om een exemplaar voor me te vinden en het naar me op te sturen.
Image

261 - 280 of 961 Posts