Toyota GR Corolla Forum - Ownership Discussion banner
21 - 40 of 53 Posts
Heeft u informatie over de garantie vervanging? Toyota ontkent de mijne en ik zit er middenin met hen. Alle papierwerk of bewijs dat ze onder garantie hebben vervangen, zou een enorme hulp zijn!!!!

Hoi vrienden, ik heb wat hulp nodig van jullie mede-eigenaren... Mijn voorbumper zakt door en de grillclips zijn gebroken. Geen aanrijding, geen racedagen, geen gekkigheid. Ik zit nog binnen de garantie en Toyota weigert me, maar escaleert het naar hun regionale vertegenwoordiger. Ik weet dat velen dit probleem onder garantie hebben laten repareren. Kan iemand hier bevestigen dat ze het onder garantie hebben laten repareren en/of mij wat papierwerk sturen om wat munitie te hebben om tegen deze mensen op te treden? Ik wil ze niet in elkaar slaan, maar waar is een garantie voor als niet hiervoor???!?!!! Bedankt bij voorbaat aan iedereen die kan helpen.

Ik weet niet zeker waarom ze het zouden weigeren als je auto af fabriek is? Dus niet verlaagd, niet gewrapt en geen tekenen of papieren van schilderwerk.

Ik merkte dat mijn grille de drie middelste lipjes (bij het Toyota-logo) gebroken had toen ik hem vorig weekend waste, bracht hem naar de dealer en de servicemedewerker, servicemanager en partsmanager waren het er allemaal over eens dat er geen reden is waarom ze braken, dus ik breng hem zaterdag zodat ze de bumper kunnen verwijderen, foto's van voor en achter kunnen maken en deze naar Toyota kunnen sturen voor garantie. Ik duim dat ik een nieuwe krijg, maar het is ook goed om het te documenteren, zodat Toyota weet dat er een probleem is met de grille.

Ik merkte dat mijn grille de drie middelste lipjes (bij het Toyota-logo) gebroken had toen ik hem afgelopen weekend waste, bracht hem naar de dealer en de servicemedewerker, servicemanager en parts manager waren het er allemaal over eens dat er geen reden is waarom ze braken, dus ik breng hem zaterdag weg zodat ze de bumper kunnen verwijderen, foto's van voor en achter kunnen maken en deze naar Toyota kunnen sturen voor garantie. Ik duim dat ik een nieuwe krijg, maar het is ook goed om het te documenteren zodat Toyota weet dat er een probleem is met de grille.
Zeker man. Goed voor je dat ze hem aannemen. Ik werd geweigerd en moest via Toyota Brand Engagement gaan, een BBB-klacht indienen en mijn advocaat inschakelen vanwege alle problemen die ik had. Uiteindelijk had ik mijn advocaat niet nodig, annuleerde mijn BBB-klacht en Toyota HQ keurde de reparatie goed.

Eén ding wil ik zeggen: ze gaan je bumper eraf halen, als je ziet dat de zijkanten van je bumper over de wielkasten en onder je koplampen beginnen uit te puilen, zijn de houders waar de clips in gaan aan de binnenkant misschien kapot. Zorg ervoor dat Toyota dat weet en klaar is om deze te vervangen of laat ze in ieder geval weten dat ze ZEER voorzichtig moeten zijn. Dit is een geweldige auto, maar de voorbumper is ongelooflijk dun.

Gelukkig voor degenen die garantie hebben. De lipjes op mijn grill zijn ook kapot, garantie geweigerd. De garantie man maakte er foto's van en stond erop dat ik het geraakt heb of dat er een soort impact is. Ik heb niets geraakt en er is geen teken van. Ik heb zelfs voorgesteld of ze het op zijn minst met hun manager konden controleren en de man zei: "Oké, ik bel je als we het antwoord hebben." Bijna 3 weken heb ik geen telefoontje gekregen, dus ik moet ze bellen. Ik denk dat ze al besloten hadden op de dag dat ik bij de dealer kwam en gewoon zeiden dat ze het zouden controleren, zodat ik gewoon weg kon gaan. Allemaal slechte ervaring met deze dealer

Vanmorgen pas gemerkt dat de lipjes op mijn grill nu kapot lijken te zijn. De auto is standaard en ik heb de bumper er nog nooit afgehaald of iets geraakt. Ik had al problemen met de dealer en Toyota toen mijn banden voortijdig en ongelijkmatig sleten door een slechte fabrieksafstelling, en die strijd heb ik verloren. Het lijkt erop dat ik weer een strijd met hen ga voeren hierover...

Vanmorgen pas gemerkt dat de lipjes op mijn grill nu kapot lijken te zijn. De auto is standaard en ik heb de bumper nog nooit verwijderd of iets geraakt. Ik had al problemen met de dealer en Toyota toen mijn banden voortijdig en ongelijkmatig sleten door een slechte fabrieksafstelling, en die strijd heb ik verloren. Het lijkt erop dat ik weer een strijd met hen ga voeren hierover...
Doe het, we hebben zoveel mogelijk schriftelijke problemen nodig, zodat het geregistreerd staat.

Vanmorgen pas gemerkt dat de lipjes op mijn grill nu kapot lijken te zijn. De auto is standaard en ik heb de bumper nog nooit verwijderd of iets geraakt. Ik had al problemen met de dealer en Toyota toen mijn banden voortijdig en ongelijkmatig sleten door een slechte fabrieksafstelling, en die strijd heb ik verloren. Het lijkt erop dat ik weer een strijd met hen tegemoet ga...
Kun je een foto plaatsen? Ik weet niet zeker of je het volgende bedoelt: borgclips; grillvinnen; of...

Kun je een foto plaatsen? Ik weet niet zeker of je het volgende bedoelt: borgclips; grillvinnen; of...
Ik heb geprobeerd foto's te uploaden, maar om de een of andere reden blijft het laden hangen. Het is dezelfde grill die doorhangt waar de OP over heeft gepost. De plastic grill aan de voorkant onder het Toyota-logo en langs de bovenrand is opengegaan en de clips/lipjes die hem vasthouden lijken er gewoon schoon af te zijn geknapt.

Ik heb hem vandaag binnengebracht en ze probeerden meteen te beweren dat er sprake was van een impact, hoewel daar geen bewijs voor was. De grill en de lak zijn in uitstekende staat, afgezien van typische kleine beschadigingen door dagelijks vuil op de weg. Ze probeerden naar wat insectenresten te wijzen en te zeggen dat ik iets geraakt moest hebben, maar haakten af toen ik erop wees dat het gewoon stof is van een mot die er zonder vlekken onder afveegt.

Het lijkt er in ieder geval op dat ze zich hebben overgegeven en een nieuwe grill voor me hebben besteld om onder garantie te vervangen, maar we zullen zien of ze iets proberen te doen als hij is geïnstalleerd.

Attachments

Ik heb geprobeerd foto's te uploaden, maar om de een of andere reden blijft het laden hangen. Het is dezelfde grill-doorzakking waar de OP over postte. De plastic grill aan de voorkant onder het Toyota-logo en langs de bovenrand is opengegaan en de clips/lipjes die hem vasthouden lijken er gewoon af te zijn gebroken.

Ik heb hem vandaag ingeleverd en ze probeerden meteen te beweren dat er sprake was van een impact, hoewel daar geen bewijs voor was. De grill en de lak zijn in uitstekende staat, afgezien van typische kleine beschadigingen door dagelijks wegvuil. Ze probeerden naar wat insectenresten te wijzen en te zeggen dat ik wel iets geraakt moest hebben, maar haakten af toen ik erop wees dat het slechts stof is van een mot die er zonder vlekken onder afveegt.

Het lijkt er in ieder geval op dat ze zich hebben overgegeven en een nieuwe grill voor me hebben besteld om onder garantie te vervangen, maar we zullen zien of ze iets proberen als hij wordt geïnstalleerd.
Bedankt voor het plaatsen van de foto's. We kunnen allemaal op die conditie letten.

Hé jongens, ik heb een update voor mijn voorgrille. Vanmorgen weggebracht en Toyota heeft het onder garantie gedaan.
Image

Ik heb ook de foto's toegevoegd van hoe mijn grille eruitzag voordat ze het deden.

Attachments

Ik merkte dat mijn lipjes ook gebarsten zijn. Ik zou het waarschijnlijk niet hebben opgemerkt als ik er niet tijdens mijn handwas naar op zoek was geweest. Er lijkt geen nieuwer onderdeelnummer in de onderdelenlijst te staan, dus wat ik als vervanging krijg, zal hetzelfde niveau onderdeel zijn. Ik denk dat ik een afspraak met de dealer zal maken om een garantie-vervanging te bespreken.

Wanneer zijn ze weer op voorraad?
Net weer een productie run gemaakt

Ik heb preventief een set besteld, omdat ik niet zeker weet hoe snel ik ze nodig zal hebben, maar het is goed om ze bij de hand te hebben wanneer ik ze nodig heb.

Ik heb preventief een set besteld, weet niet zeker hoe snel ik ze nodig heb, maar het is goed om ze bij de hand te hebben als ik ze nodig heb.
Ik heb hetzelfde gedaan, komt van pas voor het onvermijdelijke bumperprobleem. Was een beetje terughoudend om mijn bumper er weer af te halen om de FMIC te installeren vanwege het mogelijke probleem dat de bumper eraf zou kunnen springen. Nu zal ik die angst niet hebben.

21 - 40 of 53 Posts