Iemand op Reddit heeft het gedaan, benieuwd of je hier bent
Ik ben vergeten een korte video toe te voegen.
Heb je een schakelaar om de spiegel handmatig in te klappen?Bedradingstijd.
Ik heb het netjes gedaan en de spiegelsignalen door de rubberen draadboom geleid. Het was helemaal niet moeilijk. Verwijder in de portierstijl de rubberen omranding aan de carrosseriekant. Het is een beetje lastig. De plastic snelsluiting heeft in totaal 4 lipjes. Ik vind het het gemakkelijkst als je de 2 voorkanten losmaakt, naar je toe trekt en dan de 2 achterkanten losmaakt.
View attachment 25440
Ik heb toen de binnenste kabelboom voor mijn vergrendel/ontgrendel signalen verwijderd. Mijn handen zijn erg gesneden.
De 2 omcirkelde draden zijn de signalen. Rood en bruin.
View attachment 25441
Groen (van de kit) gaat naar de rode draad.
Blauw (van de kit) gaat naar de bruine draad.
View attachment 25442
12v kwam van de OBD2-stekker. Roze draad.
View attachment 25443
Contact kwam van deze blauwe draad achter het kickpaneel.
View attachment 25444
Controller en draden.
View attachment 25445
Dat is het. Ze openen naar de oorspronkelijke volledig open positie. Dus ik hoefde mijn spiegels helemaal niet af te stellen.
Zoals in de bedrading voor opvouwbare spiegelmotoren? Het zijn slechts 2 kleinere draden met snelsluitingen. Hier te zien. De kit wordt ook geleverd met verlengingen.Goed gedaan!
Heb je nog meer foto's van de bedrading van de spiegel of de bedrading waarop deze achter het deurpaneel wordt aangesloten?
Het werd geleverd met een dashboard schakelaar, ja. Het zal de spiegels inklappen als het voertuig aan staat. Dit verlicht ook een groen lampje. Net als de automatische grootlichten of de knoppen voor de ontdooiing van de voorruit. Met het groene lampje aan betekent dit dat het systeem uit staat. Omdat ze opgevouwen blijven en de ontgrendelingsfunctie ze niet uitvouwt. Helaas is de schakelaar blauw. Niet wit.Heb je een schakelaar om de spiegel handmatig op te vouwen?
Zoals in de bedrading voor inklapbare spiegelmotoren? Het zijn slechts 2 kleinere draden met snelsluitstekkers. Hier te zien. De kit wordt ook geleverd met verlengingen.
View attachment 25447
Het kwam met een dashboard schakelaar, ja. Het zal de spiegels inklappen als het voertuig aan staat. Dit verlicht ook een groen lampje. Net als de automatische grootlichten of de knoppen voor de ontdooiing van de voorruit. Met het groene lampje aan betekent dit dat het systeem uit staat. Omdat ze ingeklapt blijven en de ontgrendelingsfunctie ze niet uitklapt. Helaas is de schakelaar blauw. Niet wit.
De foto heeft het kleurverschil niet opgepikt.
View attachment 25451
Ik zal het misschien verplaatsen. Ik dacht dat ik de iMT-schakelaar tijdens het rijden niet kon zien. Daarom heb ik hem in de lege plek gezet en de spiegelschakelaar op de plek waar de iMT zat.
Ohh ok. Ja, je hebt gelijk. De OE-stekker heeft geen open sleuven of ongebruikte draden. Ik heb echter geen andere foto's.Zoals in de stekker van de spiegel zelf. Ik wist dat de motordraad twee kleinere draden heeft. Het lijkt erop dat er 7 draden zijn van je andere foto en geen andere sleuven voor andere draden.
Wordt die kit zonder motoren aangeboden? Zou liever OEM Toyota-motoren gebruiken in plaats van Chinese motoren van lagere kwaliteit.Ohh ok. Ja, je hebt gelijk. De OE-stekker heeft geen open sleuven of ongebruikte draden. Ik heb echter geen andere foto's.
Misschien kunt u contact met hen opnemen? Ik neem aan dat ze dat doen. Ze zouden onderdelen moeten verkopen.Wordt die kit zonder motoren aangeboden? Zou er de voorkeur aan geven om OEM Toyota-motoren te gebruiken in plaats van Chinese motoren van mindere kwaliteit.
Is dat een aftermarket kit of allemaal OEM?Voor degenen die hebben meegelezen. Ik heb deze set op de Chinese markt gevonden.
zal er mee aan de slag gaan als ik kan.
Helaas, aftermarket kabelboom en controlebox. De rest is OEM, tenminste dat is wat ze me vertelden…. 🤣Is dat een aftermarket kit of allemaal OEM?
Mooi, nadat je hebt geverifieerd dat het werkt, vind je het erg om me de link te sturen?Unfortunately, aftermarket harness and control box. Rest is OEM, at least that’s what they told me…. 🤣
Moet alleen nog glanzend zwart worden om te passen bij het Circuit-interieur... Wat heeft die kit gekost of heb je hem nog niet gepakt?Voor degenen die hebben meegelezen. Ik vond deze set op de Chinese markt.
zal er mee aan de slag gaan als ik kan.
Het is een paar dagen geleden aangekomen. Het kwam zonder instructies, sommige van de draden kwamen zonder connectoren, alleen draad met pinnen. Geen schema's. De verkoper is behoorlijk slecht in het beantwoorden van vragen.Moet alleen nog glanzend zwart worden om te passen bij het Circuit-interieur... Wat heeft die kit gekost of heb je hem nog niet gepakt?
Hier zijn de vergelijkingen van de twee stekkers. Eén is degene die in ons armleuningstuk zou passen/kunnen passen. De schakelaar van CarStrom en de OEM plus uit China.Hier zijn enkele detailfoto's van de set.