Toyota GR Corolla Forum - Ownership Discussion banner
101 - 120 of 121 Posts
Ik heb onlangs met Forge Motorsports over hen gesproken vanwege hun prijzen. Ik ontdekte dat ze niet in de VS gevestigd zijn, maar wel een "US"-website hebben. Daarom zijn hun verzendkosten zo hoog en moet u ook invoer-/douanerechten betalen bij ontvangst van het product van hen.
-Kevin
GM
LIMIT+1
Goede zet! Wist niets van de invoer-/douanerechten.

Ik heb eindelijk een website online en draaiend @ Deltaxmotorsport.com

Geopend op 1 april 2024. Ik ben er nog mee bezig.

59 beoordelingen tot nu toe voor alle aangeboden producten, allemaal 5 sterren ⭐ Nul 1-4 sterren

👊😎
Uit persoonlijke ervaring biedt Delta X een indrukwekkend klantenservice niveau van de oude school. Geen affiliatie. Gewoon een tevreden klant.

Uit persoonlijke ervaring biedt Delta X ouderwetse indrukwekkende niveaus van klantenservice. Geen affiliatie. Gewoon een tevreden klant.
Bump. Delta X-onderdelen zijn van topkwaliteit en de klantenservice is geweldig.

Ik heb eindelijk een website opgezet en draait @ Deltaxmotorsport.com

Geopend op 1 april 2024. Ik ben er nog mee bezig.

Tot nu toe 59 beoordelingen voor alle aangeboden producten, allemaal 5 sterren ⭐ Nul 1-4 sterren

👊😎
5 sterren voor Delta X. Geweldig product en snelle verzending!

Gewoon een persoonlijke gemengde beoordeling over ZL1 Addons.
Ik bestelde de GR Corolla lift pads omdat ze eruit zagen als een solide product om te voorkomen dat de krikpunten van de lasnaad buigen. Ik heb geen persoonlijke toegang tot een lift, dus ik moet de auto op en neer bewegen met de krik.
Geen van de pads paste op mijn auto, waarop hun antwoord was dat de pads pasten op hun testauto waar ze van waren ontworpen. Hoewel ik er zeker van ben dat dit waar is, was het enigszins frustrerend dat de pads niet zo hadden kunnen worden ontworpen dat er zelfs een kwart inch verschil tussen auto's was, zodat ze nog steeds gebruikt konden worden. Ik nam contact met hen op om de pads terug te sturen en kreeg een QR-code om te scannen. De pads verlieten mijn werk via FedEx en verdwenen. Na anderhalve maand zonder terugbetaling belde ik ZL1 en op de een of andere manier was er nooit een trackingnummer aan het pakket gekoppeld. Ik kreeg ongeveer anderhalve week na het eerste telefoontje hierover een terugbetaling, maar deze was alleen voor het onderdeel zelf, zonder vergoeding voor verzending. Ik weet dat dit een semi-gangbare praktijk is, maar het is opnieuw frustrerend omdat ik het gevoel heb dat het niet mijn schuld is dat het onderdeel niet paste.
Ik ben slechts ongeveer $20 kwijt aan verzendkosten, maar de hele interactie liet een bittere smaak in mijn mond achter.

Evasive Motorsports is een lastige.

Kortom, ik vroeg specifiek om wielen op voorraad die binnen 1-2 weken geleverd konden worden (ik was wanhopig omdat mijn wielen op oudejaarsavond gestolen waren). Na wat heen en weer bevestigde ik dat een set op voorraad was. Ik vroeg of ze kortingen hadden, aangezien het nieuwjaar was. Ze zeiden dat een gratis set wielmoeren inbegrepen was. Dus plaatste ik de bestelling.

De volgende maandag kreeg ik een e-mail: “Wielen zijn niet op voorraad, wachttijd is 2+ weken”. Dus ik belde en sprak met iemand en ze zeiden dat ze dachten dat ze ze eerder konden krijgen, maar ze zeiden 2+ weken omdat het minstens zo lang kan duren. Ik vroeg naar geen bevestiging van de wielmoeren sinds de bestelling, ze vertellen me nee, er is geen gratis wielmoeractie, het was een Black Friday-ding. Dus ik vertel ze hoe ik het per e-mail van hen heb.

Ze vertelden me dat ze dachten dat ze de wielen eerder konden krijgen van het magazijn van de fabrikant (en gaven verder toe dat Evasive ze zelf nooit op voorraad had) en dat ze dan de wielmoeren zouden meeleveren.

Ik kreeg de wielen gelukkig in iets minder dan 2 weken en ze hebben de meegeleverde wielmoeren goedgemaakt.

Maar er waren nogal wat misverstanden of “leugens” geformuleerd op zo'n manier dat ik zou bestellen.

Zoals ik al zei, ze zijn er uiteindelijk op tijd gekomen, maar de ervaring maakte me onzeker of ik weer bij hen zou bestellen.

Nadeel is dat ik denk dat veel van de grote retailers zullen zeggen dat ze wielen of andere dingen “op voorraad” hebben, maar wat ze echt bedoelen is dat de fabrikant of een andere plek ze op voorraad heeft en ze naar de retailer zou moeten laten verzenden om ze vervolgens naar de klant te verzenden. Best wel een hoofdpijn als je het je niet echt kunt veroorloven om te wachten.

Ik zou RHDJapan zonder aarzelen aan de gerenommeerde lijst toevoegen. Ze zijn een van de langst bestaande JDM-onderdelenretailers, zoals Nengun (alleen meestal goedkoper), en ik gebruik ze nu al 18 jaar zonder enig probleem.

Slechts een persoonlijke gemengde beoordeling over ZL1 Addons.
Ik bestelde de GR Corolla lift pads omdat ze eruit zagen als een solide product om te voorkomen dat de krikpunten van de knelnaad buigen. Ik heb geen persoonlijke toegang tot een lift, dus ik moet de auto op en neer bewegen met de vloer krik.
Geen van de pads paste op mijn auto, waarop hun antwoord was dat de pads pasten op hun testauto waar ze van waren ontworpen. Hoewel ik er zeker van ben dat dit waar is, was het enigszins frustrerend dat de pads niet zo hadden kunnen worden ontworpen dat er zelfs een kwart inch verschil tussen auto's was, zodat ze nog steeds gebruikt konden worden. Ik nam contact met hen op om de pads terug te sturen en kreeg een QR-code om te scannen. De pads verlieten mijn baan via FedEx en verdwenen. Na anderhalve maand zonder terugbetaling belde ik ZL1 en op de een of andere manier was er nooit een trackingnummer aan het pakket gekoppeld. Ik kreeg ongeveer anderhalve week na het eerste telefoontje hierover een terugbetaling, maar deze was alleen voor het onderdeel zelf, zonder vergoeding voor verzendkosten. Ik weet dat dit een semi-gangbare praktijk is, maar het is opnieuw frustrerend omdat ik het gevoel heb dat het niet mijn schuld is dat het onderdeel niet paste.
Ik ben slechts ongeveer $20 kwijt aan verzendkosten, maar de hele interactie liet een bittere smaak achter.
Ze passen wel, maar ik geloof dat ze bedoeld zijn om niet in het midden van het krikpunt van de knelnaad te worden geïnstalleerd. Ik kan me niet herinneren waar ik dat heb gezien, want het staat niet op de productpagina.

Ik heb de mijne uiteindelijk gefreesd met een bredere en diepere groef zodat ze over het daadwerkelijke krikpunt pasten. Ik heb de mijne ook met siliconen geïnstalleerd om de leegte op te vullen en corrosie te voorkomen. Uiteindelijk ben ik er blij mee, maar niet blij met het werk dat nodig was om ze zo te laten passen als ze in de eerste plaats HADDEN moeten passen.

Ze passen wel, maar ik geloof dat ze bedoeld zijn om buiten het midden van het krikpunt van de knelnaad te worden geïnstalleerd. Ik kan me niet herinneren waar ik dat heb gezien, want het staat niet op de productpagina.

Uiteindelijk heb ik de mijne gefreesd met een bredere en diepere groef zodat ze wel over het eigenlijke krikpunt pasten. Ik heb de mijne ook met siliconen geïnstalleerd om de leegte op te vullen en corrosie te voorkomen. Uiteindelijk ben ik er blij mee, maar niet blij met het werk dat nodig was om ze zo te laten passen zoals ze in de eerste plaats HADDEN moeten passen.
Ik heb de mijne buiten het midden van de knelnaad geïnstalleerd. Ik zou ze misschien weggooien als/wanneer Verus of Perrin met een paar komen.

Weet iemand iets over GR Performance Parts?
Geweldig, ik heb een AWE-uitlaat geannuleerd, ze hebben hem per ongeluk toch verzonden en toen ik ze daarover berichtte, stuurden ze een label om hem terug te sturen en gaven me tegoed voor de moeite.

Het was leuk om terug te gaan naar UPS, het paste er nauwelijks in de auto lol.

Weet iemand iets over GR Performance Parts?
Ik heb achterspatborden geretourneerd die ik niet mooi vond, ze namen de retourzending snel aan, stuurden een UPS-retourlabel en gaven me tegoed minus een kleine vergoeding voor de verzending. Ik vertelde ze dat het niet mijn eerste bestelling was en ook niet mijn laatste.

Het spijt me te moeten zeggen dat ik vroeger een heleboel onderdelen kreeg van Lakeland Florida Toyota of Overstock Parts Toyota. Ze zijn in ongenade gevallen. Maanden wachten op eenvoudige onderdelen, dan verzenden ze ze niet allemaal en een creditnota krijgen voor de niet meegeleverde onderdelen is een nachtmerrie. Ik weet niet zeker wat er is gebeurd, maar ze waren geweldig, nu weet ik niet meer zo zeker wat er met ze is gebeurd.

Triest om te zeggen dat ik vroeger veel onderdelen kreeg van Lakeland Florida Toyota of Overstock Parts Toyota. Ze zijn in ongenade gevallen. Maanden wachten op eenvoudige onderdelen, ze dan niet allemaal verzenden en een tegoed krijgen voor de niet meegeleverde onderdelen is een nachtmerrie. Ik weet niet zeker wat er is gebeurd, maar ze waren geweldig, nu weet ik niet meer zo zeker wat er met ze is gebeurd.
Moet personeel zijn. Ofwel niet getraind of het kan ze niet schelen, of ze zijn gewoon overbelast en onderbezet.

Moet personeel zijn. Ofwel niet getraind of het kan ze niet schelen, of ze zijn gewoon overbelast en onderbezet. Er kan een sleutelfiguur zijn geweest die verantwoordelijk was voor het soepel laten verlopen van alles, als ze gepromoveerd zijn of zijn vertrokken, of wat dan ook, wie weet.
Ik ben er balen van dat ik zoveel onderdelen van hen heb gekregen zonder problemen. Zucht

Geweldig idee om deze lijst samen te stellen - het zal mensen veel gedoe besparen. Een centrale plek waar mensen zowel goede als slechte ervaringen kunnen delen, maakt het veel gemakkelijker om te weten wie je kunt vertrouwen bij het kopen van onderdelen. Ik zal de thread in de gaten houden en mijn input toevoegen zodra ik meer ervaringen te delen heb.

101 - 120 of 121 Posts