Toyota GR Corolla Forum - Ownership Discussion banner
41 - 60 of 961 Posts
Nu de aftermarket is begonnen met het uitbrengen van aerokits voor de auto, dacht ik dat ik zou beginnen met het consolideren van wat er momenteel is aangekondigd.

Ik zal dit topic blijven updaten naarmate kits beschikbaar komen.

Gazoo Racing/Grow Motorsports Aero Concept:

View attachment 7648
View attachment 7647
View attachment 7649
Is er ooit iets uitgekomen van Grow Motorsports?

Ook deze online gevonden
Image

Image

Image

Vind de lipkit op de witte echt leuk.
Image

Nu de aftermarket is begonnen met het uitbrengen van aerokits voor de auto, dacht ik dat ik zou beginnen met het consolideren van wat er momenteel is aangekondigd.

Ik zal dit topic blijven updaten naarmate kits beschikbaar komen.

Blitz TA Concept:

Deze aerokit is bevestigd voor verkoop, maar er is geen releasedatum verstrekt.
View attachment 7653

Gazoo Racing/Grow Motorsports Aero Concept:

Deze aerokit is nog niet bevestigd voor verkoop.
View attachment 7648

Jonsibal Widebody Concept:

Deze aerokit is nog niet bevestigd voor verkoop.
View attachment 7655

Tom's Racing Type TK:

Deze aerokit zal beschikbaar zijn in de herfst van 2023. Pre-orders beginnen op 1 maart 2023.
View attachment 7644
Misschien een onpopulaire mening, maar als Blitz dat begint te verkopen, koop ik het meteen.

Ze zijn vrij nieuw, ik weet zeker dat Masahiro de tijd neemt om de dingen goed te doen
Ja, dat dacht ik al. Had er nog nooit van gehoord voordat ik hun onderdelen op de GRC bij TAS zag. Terzijde, ik dacht dat de spoiler op hun auto gewoon de CE-spoiler was, maar na nadere inspectie is dat niet zo. Moet deel uitmaken van hun aerodynamische kit. Ik hoop dat je de kit zonder de spoiler (goedkoper) kunt krijgen, in vergelijking met het apart kopen van alle onderdelen en niet de spoiler krijgen (duurder).

Ja, dat dacht ik al. Had er nog nooit van gehoord voordat ik hun onderdelen op de GRC bij TAS zag. Terzijde, ik dacht dat de spoiler op hun auto gewoon de CE-spoiler was, maar na nadere inspectie is dat niet zo. Moet deel uitmaken van hun aerodynamische kit. Ik hoop dat je de kit zonder de spoiler (goedkoper) kunt krijgen, in vergelijking met het apart kopen van alle onderdelen en niet de spoiler (duurder).
Ik wil gewoon zien hoe goed alles is, aangezien het zo nieuw is.

Ik wil gewoon zien hoe goed alles is, aangezien het zo nieuw is.
Ik weet dat het nog vroeg is in termen van ontwikkeling van aftermarket-onderdelen, maar ik hou van de subtiele en strakke uitstraling van de GROW lip kit. Bonus als het in carbon wordt aangeboden.

ik hoop gewoon dat ze er niet te veel over nadenken. De kans is groot dat TOM's er nonchalant in komt wandelen en hen beïnvloedt met zijn bananenvesten en spijkerbroekshorts
Dat is een beetje de reden waarom ik het eindproduct wil zien. Het bedrijf is zo nieuw zonder echte staat van dienst, maar ze krijgen wel hete auto's om aan te werken vanwege de directe Toyota/GR-connectie.

Toen TAS vorig jaar langskwam, vroegen we ons allemaal af wat Grow in hemelsnaam was, vooral met de push op de gloednieuwe GRC.

41 - 60 of 961 Posts