Toyota GR Corolla Forum - Ownership Discussion banner
21 - 40 of 961 Posts
Discussion starter · #23 · (Edited)
Het gerucht gaat dat Aimgain een aerodynamische kit voor de GR Corolla gaat maken. Ze werken momenteel samen met dezelfde persoon die hen een C8 Corvette heeft bezorgd. Ter referentie, dit is wat Aimgain voor de C8 Corvette heeft gemaakt:

Grow ziet er het beste uit met de eenvoud en de rest is overdreven. De lage kinspoiler ziet er goed uit totdat je die eerste oprit tegenkomt. Tenzij je op luchtvering zit, is het zo'n pijn in de kont om iets zo laag te hebben.

Het gerucht gaat dat Aimgain een aerokit voor de GR Corolla gaat maken. Ze werken momenteel samen met dezelfde persoon die hen een C8 Corvette heeft bezorgd. Ter referentie, dit is wat Aimgain voor de C8 Corvette heeft gemaakt:
View attachment 7714

View attachment 7715
Ik geloof het pas als ik het zie!

Hoewel... Ik ben ERG enthousiast over de mogelijkheid dat Aimgain iets voor de GRC maakt.

Grow ziet er het beste uit met de eenvoud en de rest is overdreven. De lage kinspoiler ziet er goed uit totdat je die eerste oprit tegenkomt. Tenzij je op lucht zit, is het zo'n pijn in de kont om iets zo laag te hebben.
Koop wat luchtdempers, dat heb ik op mijn Evo. Ze zitten bovenop je schroefsets en tillen je auto alleen op commando op. Ik heb ze alleen gekocht om mijn oprit op te rijden of over verkeersdrempels te gaan. Vereist wel de montage van een kleine 2 gallon luchttank en een compressor in de kofferbak. Maar mijn Evo is toch meer een showauto, dus dat stoorde me niet.

Koop wat air cups, dat heb ik op mijn Evo. Ze zitten bovenop je schroefsets en verhogen je auto alleen op commando. Ik heb ze alleen gekocht om mijn oprit op te rijden of over verkeersdrempels te gaan. Vereist wel de montage van een kleine 2 gallon luchttank en een compressor in de kofferbak. Maar mijn Evo is toch meer een showauto, dus dat stoorde me niet.
ik heb ze nog nooit air cups horen noemen

Discussion starter · #28 ·
Ik geloof het pas als ik het zie!

Hoewel... Ik ben ERG enthousiast over de mogelijkheid dat Aimgain iets voor de GRC maakt.
Image

Het lijkt in ieder geval enigszins geloofwaardig omdat er een tijdje geleden IG-posts waren van Aimgain die aan een Noord-Amerikaanse C8 werkten. Maar ik ben ook gezond sceptisch. De auto ging uiteindelijk naar SEMA. Dus misschien dit jaar een SEMA-lancering?

View attachment 7717

Het lijkt in ieder geval enigszins geloofwaardig omdat er een tijdje geleden IG-posts waren van Aimgain die aan een Noord-Amerikaanse C8 werkten. Maar ik ben ook gezond sceptisch. De auto ging uiteindelijk naar SEMA. Dus misschien dit jaar een SEMA-lancering?
Ik zou het bijna als een grote gemiste kans beschouwen als Aimgain niet iets voor de GRC maakt. Aangezien ze kits en widebody kits hebben voor de GR86 en de Supra. Het is alleen maar logisch dat we wat GRC-liefde krijgen.

Koop wat luchtbekers, dat is wat ik op mijn Evo heb. Ze zitten bovenop je schroefsets en verhogen je auto alleen op commando. Ik heb ze alleen gekocht om mijn oprit op te rijden of over verkeersdrempels te gaan. Vereist wel de montage van een kleine 2 gallon luchttank en een compressor in de kofferbak. Maar mijn Evo is toch meer een showauto, dus dat stoorde me niet.
Klopt, je kunt FAL doen, maar mijn punt is dat iets dat zo laag is, al zal schrapen bij normaal rijden.

21 - 40 of 961 Posts