Toyota GR Corolla Forum - Ownership Discussion banner
481 - 500 of 961 Posts
Discussion starter · #482 ·
Kan niet wachten tot iemand met een witte auto dit koopt. Het zwart op "dark carbonfiber" maakt het moeilijk om het online echt te zien.
Ik zal mijn best doen om close-up foto's te maken als ik het dit weekend zie.

Hier is de YEN->USD conversie voor de GROW onderdelen. Ik heb hun omzetbelasting van 10% afgetrokken omdat de prijzen op hun website deze bevatten. De prijs zal zeker veranderen zodra Cusco USA deze onderdelen in de VS verkoopt.

Front Diffuser:
ABS hars/basismateriaal $470.25
ABS hars/zwart (202) $604.60
ABS hars/semi-glans zwart (origineel) $604.60

Side Diffuser:
ABS hars/basismateriaal $470.25
ABS hars/zwart (202) $604.60
ABS hars/semi-glans zwart (origineel) $604.60

Rear Diffuser:
ABS hars/basismateriaal $537.43
ABS hars/zwart (202) $671.79
ABS hars/semi-glans zwart (origineel) $671.79

Rear Wing:
FRP/Materiaal $806.14
FRP/Zwart (202) $940.50
FRP/semi-glans zwart (origineel) $940.50

Overfender:
ABS hars (basismateriaal) $456.81
ABS hars/precious black pearl (219) $591.17
ABS hars/precious metal (1L5) $591.17
ABS hars/Super White II (040) $591.17
ABS hars/Platinum White Pearl Mica (089) $591.17

Trunk Gate:
FRP/Materiaal $268.71
FRP/Zwart (202) $403.07
FRP/semi-glans zwart (origineel) $403.07

Exhaust: $1,713.05

Springs:
Sports Springs $463.53
Sports Spring/Morizo Edition $463.53
Dus wat past bij de Circuit Edition. Het zwart of semi-zwart?

Ohh, ik begrijp het. Je kit voor je vorige auto kwam snel aan. Ik heb daar overheen gekeken en dacht dat je hem 4 dagen na bestelling had ontvangen.

Ik ben voor glanzend zwart gegaan. Ik zou de textuurversie nemen omdat ik een kern heb. Iets aan de textuurversie lijkt gewoon niet goed te zijn. Maar ik vraag me ook af hoe het glanzende zwart eruit zal zien tegen mijn zwarte sierdelen.

Het heeft een Artisan Spirits-look. De voorkant en zijkanten plus verzending waren goedkoper dan alleen de AS-voorlip. Ik zal het hier een tijdje mee doen.
Welk merk heb je besteld?

Ik denk dat deze kit er echt goed en subtiel uitziet en ben erin geïnteresseerd, maar ik ben bezorgd over de bouwkwaliteit en wil hem eerst geïnstalleerd zien voordat ik hem koop.
View attachment 22038

Deze link zegt dat het $862 kost
Artisan Spirits Black Label Front Under Spoiler (FRP) - Toyota GR Corolla 2023+

Terwijl deze link zegt dat het $1725 kost, zie ik CFRP in het onderdeelnummer dat anders is, dit moet wel koolstofvezel betekenen?
Artisan Spirits Black Label Front Under Spoiler (CFRP) - Toyota GR Corolla 2023+

Een witte CE is logisch voor mij, omdat het het thema voortzet dat ik nastreef, video komt binnenkort:)

Ik denk dat deze kit er echt goed en subtiel uitziet en erin geïnteresseerd ben, maar ik ben bezorgd over de bouwkwaliteit en wil het eerst geïnstalleerd zien voordat ik het koop.
View attachment 22038

Deze link zegt dat het $862 kost
Artisan Spirits Black Label Front Under Spoiler (FRP) - Toyota GR Corolla 2023+

Terwijl deze link zegt dat het $1725 kost, zie ik CFRP in het onderdeelnummer dat anders is, dit moet wel koolstofvezel betekenen?
Artisan Spirits Black Label Front Under Spoiler (CFRP) - Toyota GR Corolla 2023+

Een witte CE is logisch voor mij, omdat het het thema zal voortzetten dat ik nastreef, video komt binnenkort:)
Dat is wat ik wilde hebben. Het is echter veel te duur. Ik heb rechtstreeks contact met hen opgenomen over het bestellen van de voorkant en de zijkanten. Je kunt echter niet rechtstreeks bestellen.

Je hoeft je ook geen zorgen te maken over de bouwkwaliteit met Artisan Spirits.

Mijn flow design lippen zijn vandaag aangekomen.

Dat is wat ik wilde hebben. Het is echter veel te duur. Ik heb rechtstreeks contact met hen opgenomen over het bestellen van de voorkant en de zijkanten. Je kunt echter niet rechtstreeks bestellen.

Mijn Flow Design lippen zijn vandaag aangekomen.
@KanmuriDavid die Blitz TA Concept voorspoiler lijkt voorbestemd om te breken de eerste keer dat ik probeer mijn auto te parkeren voor parkeerblokken, en laat me je vertellen dat ik al zo paranoïde ben over hoe laag de auto is, wie zou er echt een willen die zo ver uitsteekt, is daar enig voordeel aan verbonden? Sorry, maar nee bedankt voor die.

Dat is wat ik wilde krijgen. Het is echter veel te duur geprijsd. Ik heb rechtstreeks contact met hen opgenomen om de voorkant en zijkanten te bestellen. Je kunt echter niet rechtstreeks bestellen.

Mijn Flow Design lippen zijn vandaag aangekomen.
Oh, nu ik begrijp hoe het product wordt vermeld, is niet alles wat op de foto staat afgebeeld in een kit voor die prijs🤦‍♂️dom duur, ik dacht zeker dat het met al deze onderdelen zou komen die ik niet wilde Haha. Ik vind de achterkant echter niet mooi, het ziet eruit als lagen en er gaat niets onder de uitlaatuiteinden, wat mijn voorkeur heeft.

481 - 500 of 961 Posts