Hé jongens, ik ben momenteel bijna toe aan mijn 641 inloopolieverversing. Ik vroeg me af welke olie- en filtercombinatie ik zou moeten gebruiken. Ik heb Project Farms en Brand Ranks bekeken om te zien welke oliefiltercombinatie ik zou moeten kiezen. Project Farms zegt dat de beste olie Amsoil Signature is, gevolgd door Redline en dan Pennzoil Ultra Platunim. Brand Rank zei dat de beste filters Purolator Boss, Amsoil en dan Fram Endurance waren. Het punt is dat ik ook rekening probeer te houden met de kosten. Ik weet dat Pennzoil vaak in de aanbieding is en veel gemakkelijker te vinden is. Hetzelfde kan gezegd worden voor de Purolator Boss en de Fram Endurance.
Het is momenteel mijn enige auto en ik zit op de universiteit en doe mijn best om mijn auto te laten meegaan totdat ik een stabiele carrière heb, dus misschien 10 jaar of meer dan 150.000 km. Dus ik neem aan dat ik wil vragen wat jullie gebruiken?
Het is momenteel mijn enige auto en ik zit op de universiteit en doe mijn best om mijn auto te laten meegaan totdat ik een stabiele carrière heb, dus misschien 10 jaar of meer dan 150.000 km. Dus ik neem aan dat ik wil vragen wat jullie gebruiken?