Ik heb onlangs een aanbetaling gedaan voor een GRC. Het is een beetje dwaas, maar een van de dingen die me een beetje stoorden, was de sleutel. De huidige Toyota-sleutelhangers zijn enorm en ik wilde een ontwerp bedenken dat de originele onderdelen zou gebruiken, aangezien de printplaat eigenlijk niet zo groot is. Dit zou de fysieke sleutel in de sleutelhanger elimineren, maar dat lijkt me een redelijke afweging. De doelstelling is om een ​​enigszins betaalbare en aantrekkelijke sleutelhangerkit te bedenken, of misschien een eenmalige als er geen interesse is.
Dit is een zeer vroege schets, maar dit is wat ik nu heb. Het is een aluminium frame met plastic boven- en onderstukken, met nieuwe knoppen.
Afmetingen zijn 57 mm x 36 mm x 10 mm.
Link naar AR visualizer
Ik zou graag horen wat de community ervan vindt en of er interesse is in zoiets.
Proost!
Dit is een zeer vroege schets, maar dit is wat ik nu heb. Het is een aluminium frame met plastic boven- en onderstukken, met nieuwe knoppen.
Afmetingen zijn 57 mm x 36 mm x 10 mm.
Link naar AR visualizer
Ik zou graag horen wat de community ervan vindt en of er interesse is in zoiets.
Proost!