Toyota GR Corolla Forum - Ownership Discussion banner

Would you be interested in a thin key kit?

• Yes, with physical key

Votes: 31 36%
  • Yes, with or without physical key

Votes: 47 55%
  • Yes, without physical key

Votes: 7 8.2%
  • No

Votes: 0 0%
161 - 175 of 175 Posts
Oké, daar gaan we dan!

Terwijl ik bezig was met het printen van een paar laatste prototypes (die waarschijnlijk zo goed zijn geworden als de 3D-printtechnologie voor consumenten kan leveren), had ik een leuk idee, dus printte ik nog een prototype uit, waarbij ik de GR-kleuren aan de zijkanten gebruikte. Helaas kwamen 2 van de 3 achterkanten die ik printte met een paar vreemde fouten (ben er nog niet eens naar gaan kijken), maar ik ben er persoonlijk dol op!

Deze is wat ik verwacht voor de kwaliteit van het eindproduct. Ik zou willen dat ze absoluut perfect zijn, maar de wereld van 3D-printen gaat dat op dit moment gewoon niet toelaten. Dat gezegd hebbende, het is niet ver weg.

Ik nam de print, monteerde hem met tijdelijke schroeven, natgeschuurd met 1000 en daarna 2000 grit om het grootste deel van eventuele resterende markeringen te verwijderen, enz. Het voelt superglad aan. Het is me ook gelukt om een paar knopprinten vrijwel perfect te krijgen.

Zonder verder oponthoud, hier is mijn nieuwe sleutel! Ik zal later de DM's doorlopen en kijken wat ieders voorkeuren zijn wat betreft kleur...

Attachments

Ik ben te porren voor een in het zwart.

• Like
Reactions: GRey
Eindelijk weer aan het printen! 15 achterkanten klaar voor de afwerking, knoppen worden nu geprint, zou morgenochtend de voorkanten kunnen gaan printen. De voorkanten en achterkanten zijn meerdaagse prints voor een volledige plaat, vanwege de extreem hoge resolutie, de kleine nozzle, 100% infill (dus solide, in plaats van slechts 15% wat de standaard is), en de printpatronen die ik gebruik voor de algehele kwaliteit.

Zodra ik sleutels klaar heb, zal ik meer foto's plaatsen, contact opnemen met iedereen die me een PM heeft gestuurd, en dan een te koop draadje opzetten voor eventuele restjes.

Als de vraag een nieuwe batch rechtvaardigt, print ik graag meer. Ook als je speciale verzoeken hebt, neem dan gerust contact met me op, dan laat ik je weten of het haalbaar is of niet!

161 - 175 of 175 Posts