Toyota GR Corolla Forum - Ownership Discussion banner
41 - 60 of 77 Posts
DIY Ethanol Content Analyzer kit verstopt onder mijn Eventuri inlaat. Meer info is te vinden op de site in mijn handtekening hieronder.

• Like
Reactions: CharlieGsanD
18x9.5 et31 face3. Moet die face 3 hebben. Het mooie is dat ik niet aanloop en er geen spacers gebruikt worden. Toch verlengde achterste studs gebruikt voor de voorkant om te helpen met het aantal schroefdraad.
Welke banden gebruik je met die wielen? Heb je veranderingen in de handling of rijkwaliteit opgemerkt sinds je de upgrade hebt gedaan? Heb je iets moeten aanpassen om de nieuwe wiel- en bandenconfiguratie te accommoderen, of paste het er meteen in?

Falken Azenis geweldige banden, korte levensduur van het profiel maar goede grip, niet bijzonder luidruchtig maar nogmaals, dit is niet mijn dagelijkse auto maar meer mijn weekendauto. Dit met mijn RSR schroefsets is de rit eigenlijk erg comfortabel. Je moet wel verlengde voorste tapeinden krijgen. Het is absoluut gevaarlijk om standaard tapeinden te gebruiken, want je krijgt nauwelijks genoeg slagen op de tapeind. Ik rijd met -3 camber achter en -1,5 voor, maar ik raak niets aan, tenzij ik op een oneffenheid kom die ik niet heb opgemerkt. De banden zijn 265 35 r18.

Image

Ik heb de GRC vanmorgen voor de grote 40k-service gebracht. Ik hoop dat dit de laatste keer is dat ik ze algemeen onderhoud laat plegen, ik zou deze dingen zelf moeten doen. Ik heb sinds ik hem kocht drie keer per 10.000 mijl mijn eigen olie ververst en de remblokken vervangen, twee keer voor en één keer achter. Makkelijk.
Hoe moeilijk kan de rest van het onderhoud zijn?
Wat kan er misgaan?

41 - 60 of 77 Posts