Toyota GR Corolla Forum - Ownership Discussion banner

Seibon koolstofvezel achterste veerpootbrug

195 views 2 replies 3 participants last post by  jsj1717  
#1 ·
Zag net dat deze achterste brace op veel plaatsen te koop werd aangeboden:

Heeft iemand informatie of heeft iemand hem gemonteerd gezien?

#2 ·
Het is ongeveer twee maanden uit; er is ook een voorste. Ik heb niemand gezien, ongeacht het platform, die de achterste heeft gekocht, maar een kerel op FB heeft de voorste gekocht.

Dat gezegd hebbende, als ik de Total Tune X-brace niet had, zou ik waarschijnlijk de Seibon kopen boven de fabrieks GR achterste brace, omdat deze VEEL minder zal wegen en nog steeds het grootste deel van de stijfheid zal bieden als ze deze goed hebben ontworpen.

• Like
Reactions: MSchwartzGR4
#3 ·
Het is al een paar maanden uit; er is ook een voorste. Ik heb nog niemand gezien, ongeacht het platform, die de achterste heeft gekocht, maar een kerel op FB heeft de voorste gekocht.

Dat gezegd hebbende, als ik de Total Tune X-brace niet had, zou ik waarschijnlijk de Seibon kopen boven de fabriek GR achterbrace, omdat deze VEEL minder zou wegen en nog steeds het grootste deel van de stijfheid zou bieden als ze deze goed hebben ontworpen.
Heb de GR brace, hij weegt een ton. Je kunt er een krijgen rond de $400 als je rondkijkt, maar zou het vermijden tbh. Installatie is stom, veel snijden, en het isBasically een permanente bevestiging van de auto. Het enige dat me ertoe aanzette, was het feit dat het een OEM-onderdeel is en ik geen problemen wilde hebben met de vergrendelingen aan de achterkant van de achterbank.

totaltune zou waarschijnlijk het gemakkelijkst te verwijderen zijn. Het enige dat me zorgen zou baren over de seibon is dat deze de vergrendelingspunten voor de achterbank vervangt. Ook lijkt elke plek die het verkoopt ongeveer $100 toe te voegen voor verzending.