Als het iets weg heeft van de standaard Corolla Hatch, kan deze procedure werken (veel goede details, inclusief suggesties over welke claxons te kopen). Blijkbaar heeft de normale CHB zelfs een plek voor de tweede claxon.
Haha, absoluut meneer. Goedkope DIY-mods zijn mijn speciale momenten op zondagochtend.Heb vandaag ook de hella-hoorn upgrade gedaan. Heb je de beugel verwijderd die de rechter hoorn vasthoudt? Het brengt ze allebei op hetzelfde niveau, tenminste..
De beste upgrades zijn degene die goedkoop gedaan worden, toch?
Ben altijd gecharmeerd geweest van de traditionele Italiaanse dubbele claxons, heb nog steeds een originele set van vroeger.
Voor mijn huidige auto's gebruik ik de set van Harbor Freight, omdat ze bijna identiek klinken. Olie de compressor ongeveer een keer per jaar en gebruik ze af en toe om de schoepen in de compressor vrij te houden.
![]()
12V 2-Trumpet Car Horn
Amazing deals on this 12V 2-Trumpet Car Horn at Harbor Freight. Quality tools & low prices.www.harborfreight.com
Ik heb ze gemonteerd op een enkel stuk aluminium platte stang achter de grille. Ze geven een sterke, maar beleefde herinnering.
Ja, dat hoor ik, veel dagdromerige bestuurders in zonnig socal ook. Ik ben over het algemeen sowieso een defensieve bestuurder, ik scan over het algemeen naar idiotie op de wegen, je weet gewoon nooit met welk niveau idioot je op de weg te maken hebtIk heb onlangs gekeken, en omdat de originele Fiamm Fiat luchthoorns werden gedeeld met Ferrari's, zijn de epay-prijzen nu waanzinnig.
Vroeger kon je ze voor $10 van de sloop halen, lol.
HF is een veel betere optie.
Ik hou wel van de meer tamme toon die ze hebben, hier in de buurt (Pacific Northwest) schieten mensen elkaar neer voor het gebruik van een claxon!
Grappig hoornverhaal, jaren geleden reed ik met mijn oude '92 Corolla op een verhoogd deel van een snelweg toen een onoplettende bestuurder net begon af te drijven naar mijn rijstrook voor me. Op dat exacte moment toeterde een trein in de rangeerwerf beneden, het was behoorlijk luid. De slordige bestuurder schoot onmiddellijk terug in zijn rijstrook...
Beschamend is een understatement! Waarschijnlijk een van die dingen waar het GR / Sakimoto San-ontwikkelingsteam geen geld aan wilde uitgeven, vooral omdat het maar een paar gram gewicht zou toevoegen, hetzelfde geldt voor een robuuster geluidssysteem. Eerlijk gezegd, mijn Gen 4 Prius heeft een geweldige claxon en een geweldig geluidssysteem (niet eens JBL, er is zelfs bas achterin!).Ik vind de claxon in mijn Tacoma goed, ik weet niet waarom Toyota die claxon niet gewoon in het hele assortiment kan gebruiken. Deze kleine, nietige claxon is beschamend.
Leuke opstelling. Zou je onderdelen/installatie details kunnen delen?Hier is mijn installatie met Hella Sharptone claxons. Ik heb dezelfde installatie op mijn Corolla SE APEX gedaan. Erg luid!
View attachment 11591
View attachment 11594
View attachment 11593
View attachment 11590
View attachment 11596
View attachment 11592
View attachment 11595
ZelfdeIk heb deze geïnstalleerd View attachment 17860
Ik had de meeste dingen die ik nodig had, dus ik zal mijn best doen om het voor je uit te leggen.Leuke opstelling. Zou je onderdelen/installatie details kunnen delen?