Toyota GR Corolla Forum - Ownership Discussion banner
441 - 460 of 961 Posts
Hier zijn een paar bijgewerkte foto's van mijn auto met de artwork bodyshop lip kit met canards en achterdiffuser extensions

Attachments

Hier zijn enkele bijgewerkte foto's van mijn auto met de artwork carrosserie lip kit met canards en achterdiffuser extensions
Ik vind de manier waarop deze kit eruitziet leuk en ik denk dat hij er geweldig uit zou zien met de achterdiffuser van Glow die Cusco zou moeten verkopen. Ik vind deze frontsplitter ook leuk, omdat je hem kunt krijgen met het aluminium onderpaneel en zonder de winglets.

Ik heb op de website gekeken en ze hebben de carrosserieonderdelen niet vermeld.
Een Amerikaanse retailer (Touge Factory) heeft prijzen en bestelinfo vrijgegeven...
$3600 + verzendkosten voor de kit (NIET inclusief spoiler)
$1320 + verzendkosten alleen voor de achterspoiler...
🤑🤑🤑🤑🤑
Image

Een Amerikaanse retailer (Touge Factory) heeft prijzen en bestelinfo vrijgegeven...
$3600 + verzendkosten voor de kit (NIET inclusief spoiler)
$1320 + verzendkosten alleen voor de achterspoiler...
🤑🤑🤑🤑🤑
View attachment 21496
Ik heb naar hun website gekeken en ze vermelden niet eens de diffuser achter. Raar. Dat is alles wat ik van deze kit wil, want ik wil een andere kit maar ik ben meer weg van de complete diffuser achter dan alleen de achterste spats.

Ik heb hun website bekeken en ze vermelden niet eens de diffuser achter. Vreemd. Dat is alles wat ik van deze kit wil, want ik wil een andere kit maar ik ben meer weg van de complete diffuser achter dan alleen de achterste spats.
Ik ben ook weg van de diffuser achter. Als er een carbon optie was, zou ik er helemaal voor gaan.

$3600+ verzendkosten voor de kit (NIET inclusief spoiler)
$1320+verzendkosten alleen voor de achterspoiler...
🤑🤑🤑🤑🤑
View attachment 21496
Ik heb ze ook een bericht gestuurd over de verzendkosten, die ongeveer $400 + belasting bedragen, en ik kijk naar $4400-$4500. Dat is $1000 per stuk, zonder rekening te houden met de mogelijkheid dat een stuk beschadigd raakt tijdens het rijden met de auto.

Ik ga dit blijven afwachten. Ik WEET dat Varis duur zal zijn, maar gezien het carbon en wetende wie Varis is, is dat te verwachten. Ik zal zeggen dat als Black Hawk Japan of een andere site je toestaat om bij hen te bestellen, het goedkoper is, zelfs met hun verzendkosten, dus dit is zeker in prijs verhoogd voor winst.

En zo wordt er zaken gedaan, dus ik bekritiseer het proces niet, maar voor een FRP lip kit is dit een hoog bedrag. Ik heb zelfs gevraagd of ik alleen het onderste gedeelte kon krijgen, omdat ik de over-fender stukken niet wil, maar ze verkopen het niet apart.

Ik zal andere middelen onderzoeken als ik er echt van overtuigd ben om deze kit te krijgen, ik zal naar Japan vliegen voor een vakantie en de stukken gewoon zelf kopen! Doe ze in een doos en ga naar de luchthaven! LOL!

Ik heb ze ook een bericht gestuurd over de verzending, die ongeveer $400 + belasting extra kost en ik zit te kijken naar $4400-$4500. Dat is $1000 per stuk, zonder rekening te houden met de mogelijkheid dat een stuk beschadigd raakt tijdens het rijden met de auto.

Ik ga dit blijven afwachten. Ik WEET dat Varis duur zal zijn, maar gezien het carbon en wetende wie Varis is, is dat te verwachten. Ik zal zeggen dat als Black Hawk Japan of een andere site je toestaat om bij hen te bestellen, het goedkoper is, zelfs met hun verzending, dus dit is zeker in prijs verhoogd voor winst.

En zo wordt de zaken gedaan, dus ik bekritiseer het proces niet, maar voor een FRP-lipkit is dit een hoog bedrag. Ik heb zelfs gevraagd of ik alleen het onderste gedeelte kon krijgen, omdat ik de over-fender stukken niet wil, maar ze verkopen het niet apart.

Ik zal andere middelen onderzoeken als ik echt overtuigd ben om deze kit te kopen, ik zal naar Japan vliegen voor een vakantie en de stukken gewoon zelf kopen op dit moment! Doe ze in een doos en ga naar de luchthaven! LOL!
Het gekke is dat als je de kit samenstelt op een JDM-retailwebsite, deze slechts ongeveer $2500 kost. Tel daar $400 voor verzending bij op en dat brengt het totaal op $2900-3000 versus de $4k die het kost om het te laten verzenden via een Amerikaanse retailer.

Het gekke is dat als je de kit samenstelt op een website van een JDM-retailer, deze slechts ongeveer $ 2500 kost. Als je $ 400 voor verzending meerekent, komt het totaal uit op $ 2900-3000 versus de $ 4k die het kost om het te laten verzenden via een Amerikaanse retailer.
En dat is mijn probleem, nou ja, geen probleem, maar mijn probleem. Ik ben helemaal voor dat het bedrijf geld verdient, maar ik krijg geen extra $ 1000 aan klantenservice van een Amerikaanse retailer, voor het betalen van die extra.

Bewerken: Ik begrijp ook dat verzending tegenwoordig overzee belachelijk is.

Discussion starter · #457 · (Edited)
Niet GR Corolla gerelateerd, maar ik dacht dat aero nerds dit interessant zouden vinden.

De fabrieksspeiler van de GR Corolla functioneert al als een soort flap, waardoor je nadenkt over de overwegingen die in het Circuit-vleugelontwerp meespelen.

Image

Image

Discussion starter · #459 ·
Tenzij ik het gemist heb, heeft niemand de Sard-kit gepost die ze gisteren hebben gepost. Ze hebben een paar foto's op hun Instagram geplaatst. Ziet eruit alsof we een paar grote wangs krijgen op de Tokyo Auto Salon.
Leuke vondst! Ik zal deze kit aan de lijst toevoegen.

441 - 460 of 961 Posts