Om wat specifieker te zijn…
Ik wil ook een downpipe toevoegen. Ik heb de Eventuri inlaat en CSF intercooler toegevoegd. Ik wil geen krankzinnig luide setup en drone is iets dat ik wil verminderen. Ik ben wel van plan om daarna te tunen, maar heb me nog niet volledig gecommitteerd!🧐
Dus, hier zijn een paar dingen waar ik naar kijk, maar zoeken in de uitlaat thread is niet prettig!
1. Ik vind de limit+1 downpipe leuk, evenals de OTL downpipe. Ik wil graag een resonator op de midpipe gebruiken, dus ik neig naar OTL, zodat ik deze zelf kan combineren met een catback die een resonated midpipe bevat, of de standaard midpipe en uitlaat kan behouden.
2. Veroorzaakt het behouden van de standaard uitlaatklepfunctie problemen met tegendruk bij het gebruik van een high flow downpipe?
3. Ik vind de Lachute catback leuk, die ofwel de klepfunctie OEM kan behouden, of de mogelijkheid heeft om een handmatig bediende klep te hebben. De remark quad tip is een andere die er goed uitziet en klinkt. Ten slotte zou de Apexi quad tip met een downpipe me net genoeg grom kunnen geven bij het pushen, maar toch enigszins tam zijn tijdens het cruisen.
HULP!!
Ik heb wat meer info en meningen nodig van degenen die het gedaan hebben, het doen, of een paar antwoorden hebben om me vooruit te helpen!
Bedankt voor het lezen!!
Owen