Toyota GR Corolla Forum - Ownership Discussion banner
201 - 220 of 513 Posts
***Als update voor alle anderen: ik heb Pitch Mounts en Pedal Spacers uitverkocht. Ik heb een wachtlijst aangemaakt voor de volgende batch die ik rond de eerste week van april klaar heb om te verzenden. Ik zal geen vooruitbetaling innen, maar de lijst zal helpen om precies te weten hoeveel ik moet voorbereiden. Ik zal iedereen een paar dagen voordat ze klaar zijn om te verzenden een bericht sturen. Hoogstwaarschijnlijk zal ik op dat moment een website online hebben om bestellingen te plaatsen.

Iedereen die op de lijst staat, ontvangt gratis een tweede set bussen en ik geef korting op de bestelling voor het wachten. Bedankt aan iedereen voor de steun van het afgelopen jaar. Ik had geen idee dat mijn paar producten zo'n hit zouden worden in de community. Ik ben van plan om me meer te concentreren op het aanbieden van nog meer geweldige producten als ik terug ben. Ik heb al een volledig titanium "Trunk Jewelry" veerpootbrug prototype af en zal beginnen met het aannemen van bestellingen daarvoor zodra ik terug ben.
View attachment 23280
Hier zijn alle onderdelen waaruit de achterste stang bestaat. De stang en de onderdelen eronder zijn 100% titanium. Boven de stang is roestvrij staal en chromoly. Hier zijn een paar foto's ervan compleet..
View attachment 23281

View attachment 23282

View attachment 23283
Ik ben van plan om ook een bijpassende veerpootbrug voor te prototypen. Ik zal ook beginnen met een kit voor het verwijderen van de achterbank en kijken of ik een oplossing kan bedenken om de stoel te verlagen. Als jullie nog andere suggesties hebben, laat het me dan gerust weten! Ik kan niet beloven alles te maken, maar ik zal suggesties overwegen.
Veerpootbrug ziet er geweldig uit! Ik zal een terugkerende klant zijn als je terug bent - vooral als je een oplossing bedenkt om de stoel te verlagen!

Zorg voor een veilige en korte uitzending!

Er klopt iets niet aan deze situatie. Je kunt zien waar hij heeft gereageerd in de rubriek Leden Advertenties, dus ik neem aan dat hij de koper is van die specifieke tweedehands pitch mount. De verkoper heeft een lange bestaande account met veel berichten, en heeft een heleboel andere dingen te koop, waaronder zijn GR. In tegenstelling tot de koper - gloednieuw account en beperkte postgeschiedenis. Plus hij is hier al aangesproken zonder reactie. En ik ben altijd achterdochtig over gebruikersnamen met willekeurige nummers aan het einde, omdat veel nepaccounts op sociale media dit patroon gebruiken om accounts te genereren om berichten te trollen of te boosten door te liken, te reageren, etc. Ik zeg niet dat hij per definitie schuldig is, en hij heeft hier wel een duidelijke uitleg: hij zou privé benaderd kunnen zijn door een ander account omdat hij interesse toonde in die Te Koop thread. Er klopt gewoon iets niet hier.
De wiskunde klopt absoluut niet.

Ik ben op dit forum opgelicht door een man die beweerde de Delta x pitch mount te hebben en ik heb hem het geld via Zelle gestuurd en hij beweerde dat hij het niet had ontvangen en ik heb mijn bank een onderzoek laten instellen en ze hebben bevestigd dat de fondsen zijn rekening hebben bereikt die gekoppeld was aan zijn Zelle-informatie, dus ik zal waarschijnlijk moeten bestellen bij een front-facing bedrijf (bijv. Racer X of Grocery Getters) bedankt voor de follow-up
Naam en schande!
Naam en schande!
Naam en schande!
Image
Image

De enige thread die ik zag was Lazerbeak, voor wie net werd geborgd.

Klinkt alsof deze kerel voor de oudste oplichtingstruc uit het boek is gevallen als hij iets heeft gekocht van een DM van een willekeurig account.
Ik heb die post net niet gezien.
Ja, het klinkt allemaal erg verdacht. Ik ben laatst ook bijna in de nepbanden getrapt. Deze oplichters zijn slim, hij koos de tijd direct nadat iemand een set banden (in dit geval pitch mount) had geplaatst. Ik ging er gewoon van uit dat het dezelfde poster was…. Besefte pas veel later, toen ik erop stond om met PayPal G&S te betalen, dat het iemand anders was.

Het grappige was dat de mods het account blokkeerden direct nadat ik ze had gemeld. Ze schreven me een paar dagen later zelfs met de vraag of ik hen kon helpen hun account te herstellen….. NEE!

Ik heb die post zojuist niet gezien.
Ja, het klinkt allemaal erg verdacht. Ik ben laatst ook bijna voor nepbanden gevallen. Deze oplichters zijn slim, hij koos de tijd direct nadat iemand een set banden (in dit geval pitch mount) had geplaatst. Ik ging er gewoon vanuit dat het dezelfde poster was…. Besefte pas veel later dat het iemand anders was toen ik erop stond om met PayPal G&S te betalen.

Het grappige was dat de mods het account direct blokkeerden nadat ik ze had gemeld. Ze schreven me een paar dagen later zelfs of ik ze kon helpen hun account te herstellen….. NEE!
Oh, geen zorgen, je hebt in ieder geval het slimme gedaan van PayPal G&S!

Voor de mensen die de Delta X Motorsport (of alternatieve) pitch mount overwegen voor hun GR Corolla, hieronder een video van mijn auto met de 60A bussen geïnstalleerd na een inloopperiode van 600 mijl. In deze video staat mijn airconditioning aan terwijl ik stationair draai op een parkeerplaats.

Het is zeker niet voor de bestuurder die zich gemakkelijk irriteert aan een lichte toename van NVH. Ik leef ermee voor het prestatievoordeel en ik vind het leuk om de borsten van mijn vrouw te zien wiebelen.

Voor degenen die de Delta X Motorsport (of alternatieve) pitch mount voor hun GR Corolla overwegen, hieronder een video van mijn auto met de 60A bussen geïnstalleerd na een inloopperiode van 600 mijl. In deze video staat mijn airconditioning aan terwijl ik stationair draai op een parkeerplaats.

Het is zeker niet voor de bestuurder die zich gemakkelijk irriteert aan een lichte toename van NVH. Ik leef ermee voor het prestatievoordeel en ik zie graag de borsten van mijn vrouw wiebelen.

We hebben een voor- en na-vergelijking nodig… Voor beide scenario's… 😅

Eindelijk mijn motorsteun gemonteerd... lag in mijn garage terwijl ik mijn schroefsets aan het regelen was, maar nu hij erop zit... wat een upgrade. Ging voor de 60a om te beginnen en eerlijk gezegd kan ik niet zeggen of er extra NVH is... lijkt hetzelfde als origineel. Maar het schakelen! Oh, het schakelen! Deze steun met de stangen en schakelbasisbussen heeft de ervaring van mijn auto volledig veranderd. Het is super strak van versnelling naar versnelling. De grootste hindernis is het afleren van de rare pauzes die ik tussen de versnellingen maakte om de speling te laten bezinken... dat hoef ik niet meer te doen.

Geweldig werk om dit te ontwikkelen.

Aangezien je nu verstevigingen maakt... mag ik deurensteunen voorstellen? Ik weet dat veel mensen denken dat dit geldverspilling is, maar ik kan mijn deuren horen buigen als ik in een hoek omhoog of omlaag ga. Misschien het Cusco-setje aanschaffen.

Discussion starter · #219 · (Edited)
@TheRatKing Ik heb je genoteerd!

@Hank Bedankt voor de feedback en video-update... deed me schateren. lol
@eculley Bedankt voor het delen van je beoordeling. Ik zal de deurstijlen zeker op mijn lijst zetten als dingen om in de nabije toekomst te bekijken.

Ik ben blij om te zien dat jullie allebei genieten van de pitch mount. Voel je vrij om contact op te nemen voor alles!

Deze twee berichten van jullie laten zien dat geen twee GRC-chassis precies hetzelfde zijn wat betreft de manier waarop ze resonantiefrequenties behandelen... met jullie beide auto's die 60A draaien en verschillende NVH-niveaus ervaren. Ik meet de durometer van elke bus voordat ik ze inpak om er zeker van te zijn dat er geen fabricageproblemen waren bij het gieten.

Voor de mensen die geluk hebben in de chassisproductieloterij en geen merkbaar verschil in NVH hebben met de 60A, is het meer dan waarschijnlijk dat je naar de 70A kunt gaan om extra prestatievoordeel te hebben met wat extra NVH. Gewoon even om over na te denken.

201 - 220 of 513 Posts