Toyota GR Corolla Forum - Ownership Discussion banner

All season banden

474 views 16 replies 10 participants last post by  NuBieGRCorolla  
#1 ·
Hallo allemaal!

Ik moet mijn zomer OEM-banden vervangen. Ik ben altijd bij Michelin gebleven en ben van plan hetzelfde te doen.
Ik zoek aanbevelingen waar ik de beste deal kan kopen. Ik ben in het Noordoosten. Ik weet dat velen een hekel hebben aan all-seasons, maar dat is wat ik doe.
Alvast bedankt voor de hulp!

Owen

#2 · (Edited)
Hoi allemaal!

Ik moet mijn zomer OEM-banden vervangen. Ik ben altijd bij Michelin gebleven en ben van plan hetzelfde te doen.
Ik zoek aanbevelingen waar ik ze voor de beste prijs kan kopen. Ik ben in het noordoosten. Ik weet dat velen een hekel hebben aan all-seasons, maar dat is wat ik doe.
Alvast bedankt voor de hulp!

Owen
Ik heb een set van deze gekocht en $80 korting gekregen op een set van 4. Ze werden hoog gewaardeerd, maar ik ben er nieuw in. Ik heb de PZero Nero M&S op mijn Scion gehad en ze waren geweldig, dus ik verwacht dat deze hetzelfde zullen zijn.

#3 ·
Ach, ieder het zijne. Als je niet veel sneeuw in je omgeving krijgt, dan denk ik niet dat iemand je echt zou veroordelen. Als je de droge grip van zomerbanden niet nodig hebt/wilt, dan doe je ding.

Ik heb gehoord dat de nieuwe Michelin Cross Climate behoorlijk goed zijn voor alle seizoenen. Conti DWS zijn ook populair. Ik weet niet zeker wat wordt aanbevolen voor een performance AS, maar ik weet zeker dat sommigen hier aanbevelingen zullen hebben.
Ik heb hier een set van gekocht en $80 korting op een set van 4.
Ter info, je link zit mogelijk achter een accountlogin of iets dergelijks, hij geeft alleen een lijst met bandenfabrikanten terug.